onsdag 18. juni 2014

Bryllupskort

Heisan 

Lenge siden sist,men nå er jeg en liten tur tilbake igjen.
Her har jeg laget ett bryllupskort på bestilling.Koselig å få det en gang i mellom.
Bilde av kortet er i det beste,siden den er tatt i full fart med iphone.Ser stor forskjell på bilde kvaliteten på kamera og telefonen syns jeg.Men håper du kan se detaljene i kortet for det . Bilde av bruden var det en i blogg- land som gav ut gratis, og tusen takk til flinke Inger Harding  som jeg har fulgt i flere år og som har så lekker blogg.Ta en titt og bli inspirert  : http://simplyinger.blogspot.no/ 



Jeg hadde ikke noe mønster ark,som jeg syns passet til bildet,så derfor lagde jeg det selv.Jeg embosset papiret ,så jeg fikk mønster,og resten stanset jeg ut med big shot maskinen.Elsker jo bling og blomster,så det måtte være med.

- Kartong hvit 
- Spellbinders 
- Bling
- Charms
- Bilde
- 3D puter
- Lim 
- Tekst fra skriveprogram.



9 kommentarer:

Connie sa...

Nydelig bryllupskort :)
Hvit og lekkert.
Klem Connie

Bente Årstad sa...

Nydelig kort, flott bilde (det har jeg også brukt)Likte godt det hvite til dette bilde,klem bente:)

Pinklady 68 sa...

Nydelig bryllupskort!!

Ønsker deg en fin sommerdag:-)
Klem Laila.

Inger Harding sa...

Så vakkert bryllupskort og nydelig pyntet!!! I like!
Takk for koselig bloggbesøk :)
Ha en flott sommerdag.

♥ klem, Inger

Gitte sa...

Super flot kort.

Unni A sa...

Lekkert bryllupskort! Nydelig med hvitt og sølv, nydelig motiv og så flotte dies du har brukt!
Ønsker deg en fin sommer :)
klem Unni

Unni A sa...

For et nydelig bryllupskort! Lekkert med hvitt og sølv og bling. Nydelig motiv og flott oppsett.
Håper du har en fin sommer, Eva Helen. Vi har hatt ett par uker ferie nå, tar resten senere i sommer.
klem Unni

Unni A sa...

For et nydelig bryllupskort! Lekkert med hvitt og sølv og bling. Nydelig motiv og flott oppsett.
Håper du har en fin sommer, Eva Helen. Vi har hatt ett par uker ferie nå, tar resten senere i sommer.
klem Unni

Askepott sa...

Dette var virkelig et nydelig bryllupskort. :-)