lørdag 18. januar 2014

Kort til en snekker !

Velkommen til meg!
Nå skal jeg vise ett kort jeg lagde til min nevø før jul.
Han er snekker og da ville jeg lage noe som var i det tema.Når jeg fant dette motivet,så gikk kortet av seg selv.Helt enkelt oppsett og pynt.

Er det ikke artig motiv ? hihi..



Her har jeg festet på sharms tang og stanset ut grener og tannhjul.Alle papirer er svertet med blekk Distress ink.

Teksten under har jeg brukt DYMO maskinen min .Her ser man effekten av 3D putene under bilde.Jeg har brukt spellbinders til å stanse ut bilde og bakside.

Tusen takk for at du kikket innom bloggen min

9 kommentarer:

Åse-May sa...

Herligt kort....artig type det der....:)

Therese sa...

Artig! Litt av en tanngard på den fyren. ;) Den lille tanga var jo kjempekul da! :)

Unni A sa...

Herlig :) Så kult motiv og stilig med tannhjulene. Så godt å se at du er i gang med litt kort igjen! Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!
klem Unni

Connie sa...

Hei hei :)
Så kult kort til en snakker :)
Moro å se at du er i gang igjen med lit kort igjen. Gi et lite pip om du er klar for å ta en ut.
Klem Connie

Unni A sa...

Her kommer jeg igjen :) Du lurte på hvor jeg hadde kjøpt blomstene jeg brukte på det lilla kortet. Først er jeg treig med å svare, og når jeg endelig kommer så langt så har jeg ingen svar... Beklager, jeg husker rett og slett ikke! Det er noe jeg har hatt liggende lenge.
klem Unni

Bibbi sa...

Så stilig kort til en mann!

Anonym sa...

Hei. Kjempemorsomt kort.
Lise

Dortesjs sa...

herligt og dejligt kort

Gitte sa...

Sikke et herligt kort.